maanantai 8. joulukuuta 2014

Hattuhemmo

Moikka!
Nyt saatte olla ylpeitä musta! Mun reaaliaikaiset postailut jatkuu, ja vieläpä asukuvien osalta!
Koulun jälkeen nimittäin suuntasin kohti Goodmania, missä sitten treffasin Vaasasta tänne tullutta siskoa! Tai siis kotonahan se on ollut, mutta sovittiin että mennään gm:n.

H&M:stä  mä ostin uudet juoksutrikoot vanhojen revetessä kyykätessä pumpissa... Kyllä ne vanhat viisi vuotta mua palvelikin.  Nyt mulla on uudet söpöt mustat trikoot missä on kiva vähän käärmekuosia muistuttava printti. Bik Bokista, mikä on mun lempparikauppa yli kaiken, mä ostin kympillä paidan, missä on paljaat olkapäät. Olin sitä jo jonkin aikaa katsellut, mutta nyt vasta pääsin kassalle asti. Aluksi mä halusin kukallisen, mutta niitä ei ollut enää jäljellä joten ostin sitten puuterin värisen paitulin. Aika romanttinen mun makuun, mutta silti jotenkin tykkään!

Tässä syksyn mittaan mä olen huomannut miten keskenään eri tyylisiä vaatteita mä käytän nykyään. Joskus bohemian chic päiviä ja joskus taas menen Queenin fanipaita päällä nahkalegginsit jalassa, metsuripaitaa unohtamatta!

Nyt kuitenkin mä olen seonnut lopullisesti. Mä en ole ikinä tykännyt a)tikkitakeista b)hatuista.
Arvatkaa kuka osti gm:n avajaisista navyn sinisen tikkitakin hm:stä ja tänään samasta liikkeestä hatun... JA MÄ OLEN TÄYSIN RAKASTUNUT TÄHÄN HATTUUN!! (olen siis sisälläkin nyt tämä päällä... Kerroin muuten just bik bokin olevan mun lempiliike ja mistä mä kerroin just mun lempparilöytöjen olevan? Hupsista.

Koska on päivänasu kyseessä, niin on ehkä aika siirtyä itse asuun. Päässä siis hm:stä hankittu hattu, farkut samasta paikasta kuten takkikin, kengät ellokselta, liivi (jonka te olette jo useamman kerran nähneet ja varastossa olisi lisää asuja tuo liivi päällä), liivi on siis bershkasta ja kauluspaita primarkista. Musta toppi on koiden syömä ja gina tricosta (oispa se tullu tänne :( )

Kertokaapas että mitä tykkäätte, ja onko joku Teistä hattuhullu nykyään? :)

Niin hiukset oli koulussa vähän paremmin, mutta ne nyt vähän aukesi tuossa ja huomattiin vasta kotona...


_DSC0003


_DSC0006


_DSC0007



_DSC0008


_DSC0010


_DSC0011


_DSC0014


_DSC0015






16 kommenttia:

  1. Mau oot ihana emmiseni♥

    T. turilaasi <3

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos !:) itsekin tykkään siitä aika paljon! :)

      Poista
  3. Kiva asu! Mä oon kans hurahtanu hattuisin, tosin niihin, joissa on isompi lieri! :) En kylläkää omista yhtäkään eikä näin talvea vasten enää viitsikään,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki kattelin eka lierihattuja mut hukuin niiden sisälle XD

      Poista
  4. IHANA HATTU! En oo ikinä oikeen tykänny hatuista mutta taitaa myös mun kelkka kääntyä. Sama juttu oli nahkatakkien kanssa, vannoin etten ikinä osta sellasta kun ne on niin hirveitä mutta ei menny kun vuosi eteenpäin niin micksin myyjillä piti pyyhkiä mun kuolaa pois niitten myynnissä olevien nahkatakkien päältä :D

    -Martsa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en vielä nahkatakkeihin oo hurahtanu... painosanalla vielä XD

      Poista
  5. Vau mikä tyyli!!!, tosi ihana asu + oot laihtunu ihan sikana!

    VastaaPoista
  6. Lisää tälläsii realistisia asukuvia, ku se on tosi tyhmää yleensä ku amatöörit pomppii jossai puskassa muka hyvän taustan edessä vaikka ei oikeesti menis niis vaatteis lähellekkää metsiä ja risuja. Mun mielestä kans peiliasukuvat on tyhmiä, ja älä pliis loukkaannu. Nii ja anteeks ett
    Kommentoin anonyyminä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin kyllä tykkään tästä taustasta! Pakko kyllä myöntää, että tykkään myös siitä joissakin tapauksissa siitä risupuska-taustasta ja joskus kun haluaisi ikuistaa asunsa, mutta ei saa ketään kuvaamaan, niin "teinipeilit" saattaa olla ainut vaihtoehto :( ja hei, ei haittaa ainakaan minua vaikka olisikin anonyymi ! :)

      Poista
  7. Mun mielestä tuo hattu ei ole kyllä kovinkaan hieno :l

    VastaaPoista
  8. Pyydän jo valmiiks anteeks kommenttiani, mut en voi olla huomauttamatta ku nään tikittävän aikapommin.. Eli siis toi sun kokos. Kai sä tajuat itekin, et tolla menolla sulla on parin vuoden sisään esim. nivelongelmia(jos ei oo jo). Näyttää myös pahasti siltä, et sä et tuu 50-vuotissyntymäpäivääs näkemään. Kuulostaa kaukaiselta, mut sun pitää oikeesti tarttuu ittees niskasta kiinni ja jos ei yksin onnistu, niin sitten haet ammattiapua.

    VastaaPoista
  9. Saanen olla eri mieltä kanssasi! Kyllä, mä olen ylipainoinen, mutta onhan sitä nyt oikeasti isompiakin ihmisiä nähty! Mä kuitenkin syön terveellistä kotiruokaa, enkä käy missään hesessä syömässä rasvasia ranskiksia. Mä myös käyn treenaamassa 3-4 krt viikossa, ja sitten tietysti koiran kanssa ulkoilut ja koulumatkat. Ylipaino ei johdu pelkästään liiasta ravinnosta ja vähäsestä liikunnasta, mä esimerkiksi aloin lihoa silloin kun mulla alotettiin 6-vuotiaana hormonihoidot pistoksilla, ja vieläkin mun hormonitasapaino on, noh- tasapainoton. En sano tietenkään että sen takia olen lihava, mutta se vaikeuttaa mun tehtävää entisestään, ja siihen vielä lisätään hidas aineenvaihdunta ja se, että isän puolelta kaikilla on todella vaikeaa laihduttaa. Ja jos mun painosta oltais erityisen huolissaan, olisi kouluterveydenhoitaja vetässy mut puhutteluun. Mä en tiedä mitä sä tällä kommentilla hait, mutta huolenpitoa se ei ainakaan ollut. Merry x-mas.

    VastaaPoista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com