tiistai 15. huhtikuuta 2014

THE HAUHO HOODS!

Huomenta!
Mä kerroinkin teille jo, että olin yökyläilemässä viikonloppuna Hauholla, ja nyt saatte hieman todistusaineistoa siitä. Minä ja Emma herkuteltiin, katottiin Avatar, kuvailtiin, mä laitoin Emman hiukset ja kynnet ja nukuttiin pitkääkin pidemmät yöunet! Mä en muista milloin viimeeksi mulla olisi ollut näin ihana viikonloppu mitä mulla nyt oli! ♥

Itse paikka oli aivan ihana, ja muutamassa kuvassa näkyykin maisemat Emman ikkunasta. (ei huono). Niin ja koska Emmalla on jo kortti, sain kokea pienimuotoisen tyttöjem roadtripin från Tavastehus till Hauho kun tultiin Emman harkoista. En nyt tiedä mitä muuta mä voisin tässä pölistä! Antaa kuvien puhua puolestaan!















2 kommenttia:

  1. apua oompä hömpän näköne nois! :D mut hauskaa oli, tuu uudestaanki! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin vaikka tullakin ;) varo vaan!! Ja ihanaltahan sä näytät ♥

      Poista

Vain asialliset kommentit hyväksytään! Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen emmievek@outlook.com